Najnowszą pracą jest dublet, zbliżenie na jedną z wersji kolorystycznych.
3 Wersje kolorystyczne
Wykonany w styczniu strój zielarza
Nieco starsze tuniki
I jedne z pierwszych stroi jakie wykonałem, pikowanice skórzane i koszule.
Niedługo pokażę resztę mniej lub bardziej odpicowanych ubrań i pancerzy.
Piękne, kilka szczegółów kole w oczy(np. w ostatnim secie rękawy są dziwnie zrobione, wygląda to jakby była tam większa ilość materiału). Modele robisz poprzez blue-print'y, patrząc na zdjęcia lub może inaczej jakoś?
OdpowiedzUsuńIle mniej więcej czasu zajęło Ci zrobienie stroju zielarza? Urzekł mnie cholernie ; )
Mamy w teamie Grafika 2D/koncept artystę i on rysuje nam ubrania. Średnio na modelowanie i tekstury ubrań przeznaczam 2-3h, większość prac idzie dość szybko bo mam przygotowane pliki źródłowe szwów, łatek i podstawowych rodzai materiałów jak skóra, przeszywanica czy innych płócien.
OdpowiedzUsuńSuper projekty.W jakim programie sa robione?
OdpowiedzUsuńw sumie program jest mało znaczący te same tekstury da się uzyskać w gimp, photoshop, paint.net. A co do modeli to czyste low poly tu także jest mnóstwo programów do tego się nadających.
OdpowiedzUsuń