
Każdy przeważnie początkujący grafik robi modele nie tyle z błędami, co niespójne i mało staranne prace. W większości przypadków spowodowane jest to złym dobraniem tektur...
Tworzenie modeli z techniką LOD
Na początku może trochę teorii. W grafice 3D pod pojęciem LOD kryją się magiczne słowa LEVEL OF DETAIL co oznacza krótko pisząc poziom skomplikowania trójwymiarowego obiektu...
Modelowanie low poly detal, wydajność i optymalizacja- część I
Modelowanie low poly jest to dość trudny i rozległy temat, to co jest dobre dla jednej gry dla drugiej już nie musi być. Przede wszystkim trzeba poznać specyfikę gry tzn. rodzaj/przeznaczenie gry, tryb kamery, możliwość wykorzystania normal, specular map itd...
Kilka porad odnośnie tworzenia tekstur
Często graficy nie zwracają uwagi na to jak tworzyć tekstury, zapoznając się z kilkoma radami poniżej, można zniwelować problemy które utrudniają dalszą pracę i niepotrzebnie ją wydłużają...